reede, 31. oktoober 2014

Papiito oli külas.

Isa käis kaemas meie olukorda siin, saime teise auto kätte, familyfurgoon, et köik töprad ikka autosse mahuks ning Keila-Juga vaatama minna, siis ei pea teist tiiru tegema. 
Ülemiste on avatud, jöhkralt kena, SportsDirect on päris pisike pood, ma mötlesin, et ikka rohkem neid ruutmeetreid neile antud arvestades selle poe populaarsust kaasmaalaste seas. Sain sealt uue padja, millega olen kahevahel, et kas see on liige körge vöi liiga pikk, dilemma. Tegelikult mingi aasta ja 4 kuud tagasi (jah, ma tean täpselt millal ma endale faking padja ostsin), ostsin endale JYSK'ist ilusa padja, mis ei saanud minu omaks, noormees mötles, et oleks temast ülimalt viisakas endale vötta. Ja nüüd ajalugu kordab ennast, aga ma ei lase sellel juhtuda! 
Trennis teeme ka kövasti harjutusi ja masinatega jamame. Muskel punni! Ülim rahulolu, et teeme korralikult ning varsti ongi kaks pudelit veini näpuvahel. 
Nädalavahetusel toimus n ii palju, et ei teagi millest muljetada siin, Igatahes, nii märkamatult on see nädal läinud , hahaa, Hea asi tuli meelde, meil on järjekordne probleem pesumasinaga, ummistus filtris. proovisin ise parandada, aga sittagi ei tulnud välja. Leidsin vea ülesse, aga kahjuks pean remondimehed kutsma, et nad saaksid rikastuda minu kulul. 
Vahepeal oli nii nömedad ilmad, et terve nädal oli nöme ja aeg ei liikunud, no mille jaoks see kuradima aeg üldse leiutati, kas ei vöiks inimesed oma südametunnistuse järgi tööl käia ja magada, liiga peeeerf oleks see. 
Saime nutiTV Elionist, see ka nöme süsteem. Mainin niisama, et öe eks-mees on tropp. Vana  süsteem oli hea, et saad vaadata, mis mujalt tuleb ilma, et peaksid kanalile ise minema, nüüd ei saa seda teha. Nöme!!! Kuid nüüd möned minutid hiljem sain  teada, kuidas seda teha, geenius, 
Tsau nabrinka. 
Päike paistab aknast silma, pigistan silma kokku ja lihtsalt naudin seda, pole palju seda päikest enam ja see lumi tuleb varsti , lumilumi. Hetkeseisuga isegi tahaks, olen päris kindel, et kui see löpuks maapinnale on langenud siis sooviksin tervet  Eestimaad kütta nagu teen seda oma koduga.
Sittagi pole enam kirjutada, ma vöin terve rea roppe sönu kirjutada näiteks...

p*rse.
Kui hästi läheb siis kirjutan täna veel ühe , kuna sügavalt kahtlen , siis sügavalt vöime köik minna ...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar