teisipäev, 25. november 2014

Pult.

Oo, kallis pult, miks küll sa jätsid mind?
Ei oska mina leida sind.
Oo, mu armas pult, miks küll?
Miks küll ma sind ei näe? 
Miks küll Elion su nii väikseks tegi?
Miks, ja miks?
Nii palju küsimusi, et miks nüüd 
mu pilk peatub vaid Grey anatoomial?
Miks küll ei saa ma kanalit vahetada?
Miks küll sul ei ole GPS'i?
Miks sa ei vilista, kui mind igatsed?
Miks ma ei oska üldse vilistada?
Ootan sind, korter korras
sinu auks tegin tule alla, 
et oleks löbusam ilmsiks tulla. 
Igatsen sind, oo mu ustav pult
Oled ainus mu elus, 
kes suudaks kanalit muuta.
Ei jaksa ma Grey Anatoomiat vaadata,
hing ihkab midagi muud.
Vaprad ja ilusad, täna ei näe ma täna
Üritan homme, pean meeles pidada.
Sidrunitee, oo sidruni tee, 
palun vöta see valu minu seest. 


Autor: Juhani Nutiliin. 25.11.2014.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar