neljapäev, 11. detsember 2014

MIDA HEINA?!

Mötlesin just praegu see hetk nüüd, et mida heina ma teen nagu, virisen nagu hiline tiinekas, jah ma sain töesti selgeks endale, et siin maailmas eksisteerivad ka teised inimesed, kellel läheb halvemini, kui mul, aga keegi selle peale ei mötle, et vahel töesti vajavad ka need abi, kellel on köik olemas, kuid ometigi sa tunned, et miskit on puudu. Minul nimelt oli see inpiratsioon, kogu aeg mingi töö, aga nüüd pole sedagi enam. Olen Al Bundy, istun diivanil ja sügan kotte. Ainuke kingapood mu kodus on koridor, aga need jalanöud varsti ei väärigi mingit nime. Kuradima villased sokid ka aukus köik, i mean KÖIK! Savi.
Viimasel ajal on kirgi kütnud see nihilist.fm. See paksmagu oli kirjutatud sellises stiilis, et köik paksud tahavadki olla sellised, jeps. Köik töesti tahavad, loodan, et tajusite selle sarkasmitooni ära siin, ja siis tuli sellele omakorda vastus neiult, kes arvatavasti on inglise keele sönaraamat, igateine söna pöhimötteliselt inglise keeles mingi size zero ( Coca-cola zero, ehk teisisönu "ma olen räige dieedi peal", mingi straight zero ( mood heterodele?), plus size zero (ehk, mul on väga raske seda eesti keeles kirjutada, kuna mu näppp ei suuda kahe s-tähte körvuti asetada). Ma mötlen, et mida heina jällegi, eesti keeles neid sönu pole vist olemas kui mu vanaema oleks tahtnud seda lugeda, siis oleks inglise keele kiirkursus tasuta käes. Eks see mingi MAINSTREAM (ehk, köige popim asi hetkel, mida ilma kortsudeta inimesed fännavad.) värk ole. See modellindus on, kuidas on, küllap ise oli mingi körend, kes tööd ei saanud puuduva naisfiguuri pärast. Mine söö üks burks sisse, kui tahad vöid vatti selle asemel, Söö saia, joo vett peale ja oledki mönus kukkel valmis. 
Raske lasta inimestel olla see, kes nad tahavad vöi kuhu püüdlevad, sa ei tea sittagi inimesest kes könnib sulle esimest korda vastu, bläjt. Järgmine kord mine küsi, et hei! Miks sa nii pehme oled? 
Mis see sinu asi on ? Ole enda pulkadest söpradega koos.  
Ah, löppsöna jätan mingitele kriitikutele, kes käivadki hommikuti heinamaal söömas ja Instagramis oma paljast perset illustreerimas. 

Mida v**ulit.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar