reede, 7. november 2014

bläh.

Ma ju ei saa olla ainuke inimene, kellele need hommikud vastukarva käivad. Sattusin mutika kanalaile ja seal oli äärmiselt tobe multikas, Angela Anakonda, vöite järgi vaadata. Üks lause sealt siis :"Taas üks vöimalus eeslitagumikku mängida." Päris kuldaväärt värk, laste sönavara töuseb kindlasti üle keskmise, ma saan aru, kui see tekst oleks inglise keeles ja mudilane ei saaks aru. Dr.House oleks ka parem, seal ikka lendavad ka söna jerk ja bastard ja sellised kaunikesed ikka. Pole vaja meile kriitikut, tean, Aga tead, ma kirjutan siia seda, mida ma siiski tahan , külljärgmine nädal mötlen, et kuidas ma nii rumal sain olla ja midagi sellist interneti avarusse kirjutasin. Lohutan ennast sellega, et paljud ei loegi seda ja kohe kindlasti ei leia mu blogi kuskil kajastust, et peaksin kahtsema kirjutatud ridu.
Natukene kurvemates nootides. Leidsin kleidi, see on töesti üks ilusaimaid, mida olen  näinud ja mis vöiks mu kehavölusid kallistada ja hellitada, köik vinksvonks sajebonks ja sis lendab postkasti kiri, et kleit eelnevalt bronnitud kellelegi, njah, mis siis ikka, ehk too lobub ja saan endale siiski ilusa riidehilbu. Ta tänas mind möistva suhtumise eest, ja olgem ausad, pigem kaotan oma kleidi väärikalt, kui hakkan terroriseerima müüjat. Ükskord mul juhtus nii, faking hell, töeline stalker, vahel viskas ikka caps lock'i agaralt. Küll pakkus suuremat hinda ja siis, et tuleb kohe järgi. Jumala eest, müün sellele, kellele ise tahan, aga siiski langetasin otsuse selle kasuks, kes oli esimene. Teatevöistlusel viimane ei saa esikohta...
Lapsehoidmise völudest räägiks ka. Pisineiul oli uutes sukapükstes auk sees, müsteerium ootab lahendamist. Kuldreegel on ka see, et kui üks viskab ennast pikali maha ja hakkab järjekordset nutuaariat esitama, siis ega teine ka völgu saa jääda, nii esitatakse koos mulle nutusümfooniat, usun, et see on rahvusvahelises keeles ja köik saavad aru, milles asi on. vahel on lahe kuulata , kuidas üks vöi teine laps nutab, kas vaikselt, kövasti, kuid pisineiu siin vahel röögib nagu siga aia vahel, see pole küll köige sobivam metafoor, aga see kölab küll sellemoodi. Käest kinni haarates teda valdas äärmine paanika ning seal suust tuli ikka korralikku vile. Varsti hakkan lapsi kartma, nemad ongi ühsikonna terroristid, kellest keegi ei räägi. Kui siis ülivördes, et minu beebi on ikka köige nunnum jne, selline vastik haipimine, aga tegelikult laps paras saatan ja öösel magada ei lase. Mul on kodus kass ja nabrinka kass ei lase tal üldse löunaund vahel magada, aga kui nabrinkat kodus pole, siis ta magab, ka terrorist.
Röömsaid uudiseid ka, täna tuli Matu külla, hetkel küll lesib oma tekikese peal ja küll väänleb alles selle peal, vot see on armastus! Ta on ikka nii nunnupunnu. Siis veel päris chill on see, et nabrinka saab küünekesed korda ning läheb öhtul kinno, mhm, vot see on ka väga mönus öhtupoolik.
Räägin oma ülemisest naabrist ka, ta on terve päev vist pildiraami seinale panna, räma kopsimine käib pidevalt, varsti olen hull valmis ja kindlasti on seda ka aru saada tösiasjast, et mu laused ei pruugi normaalsed olla. Ma polegi normaalne.

update next time.

p*rse.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar