teisipäev, 11. november 2014

pantvangioht ehk pesumasin

Kogu see pasarahe algas eile, köigest eile!! Mäletate, et saime pesumasina suure hurraaga tööle, ega peale seda ju ei pesenud, kui eile panin siis riided jälle pessu, mis muutusid suhteliselt hädavajalikuks ja siis otsustad hr. Pesumasin, et ta ütleb lepingu ülesse ja jätab köige olulisemad asjad tegemata, fuck you sa sitane pesumasin, sitamasinate köikide teaduslik ema! Ühesönaga vöin kergelt öelda, et järjekordselt seisab mul pesu pesumasinas vee sees, mis arvatavasti vötab happelise koosluse ja siis lihtsalt see pesumasin kaob minema ja riided vöivad ka koos sellega minna, no nii üksköik lihtsalt, sest, et kes peab selle pesu ära pesema ? Mina ju kannan köiki neid riideid, igapäev, jalad ja käekesed tahavad ju kaunistamis, need pisikesed bodid ja särgikesed on lausa ideaalsed!. Nagu MIKS? Ma saan aru, kui ma lotoga ei vöida, pole hullu, saan hakkama, aga pesumasin vöiks ju kesta, raha kasvab mul köikide nende taimede otsas, mille eest hoolitsen, neid on tervelt 5 ja ükski pole ära surnud, aga jöulupuu hakkab sinna poole juba minema, ka vist 100aastane. 
Ja sisi tulevadki need kuradima jöulud, mingi kingid vaja osta ja suure vihaga vötan vastu otsuse, mille kirjutan suurelt ! MA EI TEE ÜHTEGI KINGITUST, ainult möned. Pöhimötteliselt köik öed-vennad ja esivanemad ei saa minult midagi, ja sjust sellepärast, et  minu pesumasin on katki, näete, köik on siiski seotud. Nömedad jöulud ja üldse mingi eriti nöme päev täna, Ahjaa, muidugi, unustasin mainida, et pisineiu jäi ööseks meile ja suutis öö jooksul sisse kaanida endale terve pudeli piima ja siis veel ühe pudeli vett, hommikul. vötan neiu välja, üleni märg, mähe lasi läbi niiet natukene veel ja oleks nirisenud, kuid hommik kulmineerus sellega, et ta pissis ka mulle diivanile, just sellele kohale, kus ma hetkel istun. Olete vist aru saanud, et suht ei hooli millestki hetkel.Kuid veel parem on see, et eile ta oli üleni sitaga koos! Ma mötlen nagu üleni, pesuruumis olles karjus ta nii, nagu Freddy Krugerit näeksid unes ja ta tömbad sinult uhkelt veene välja. Siis ma ei leidnud ta sukapükse ülesse ja tuleb välja, et köik ta sukapüksid on meie pesumasinas. Riided on töelises pantvangiohus ja mina ei taha neid sealt välja päästa. Kogu selle päästeoperatsiooni käigus saab jälle koridor ujutatud ning ma töepoolest pole ühtegi rätikut vöi üleliigset tekki, mida peale laotada, free to give me some. Köik rätikud on mu ema juures ja meil on  reaalselt 2 suurt rätikut ja siis mingi köögirätikud, mis saavad läbi märjaks peale ühekordset kasutamist, Kuidas saab vähem kui 24tundi nii kurb olla ja vägagi stressi tekitav? 
Pesumasinat vöib ka pakkuda! :)

f*ck you pesumasin miljoniga! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar