reede, 21. november 2014

Kirjutan uue kähku.

Ime on sündinud ning nohu on kadunud ja enesetunne 5 pluss, tundub, et see vene tee aita. Venemammid ikka teavad, mida toodavad. Newsflash- lumi on meile jöudnud, kes sead ei teadnud on arvatavasti terve päev toas teki all olnud ja löustaraamatut pole ka jöudnud veel vaadata. Äärmiselt antisotsiaalne inimene... Käisi minagi väljas, sain oma ägedad jalavarjud korda, kahe paari peale kulus 20 eurot, aga säästerežiim miljon ja selle raha eest poleks ma uusi saanud mitte kuskilt. Mul paks säär ja jalg on ka lai. Mul mingit minijalga pole, et isegi lastepoest leiaks. Mul on üks tuttav ja ta jalanumber on 36, vörreldes minu 39 vöi noormehe 45'ga vöi harjumaa keskmise 38ga. Öde sai endale 100eurosed saapad, ma kujutasin ette, kui palju süüa ma saaks selle eest osta. Nädala pärast saab trennis hakata käima. Nii palju vöin öelda, et toitumist oleme nabrinkaga jälginud nii palju kui oleme suutnud, aga saaks ka paremini. Alles eile ögisime kröpse sisse ja vaatasime "Linnaluba". Päris hea oli, naerda sai ka natukene ja isegi Owen'i suur nina ei häirinud mind, vöi kaks ölle olid oma töö teinud. Homme läheb noormees semuga välja, huvitav, kas tal tuleks sama pönev öhtu nagu neil nädala peale. 
Poes sai ka natukene huumorit. järjekorra number sai vöetud, teadsin, et 373 on , kuid tegelikult oli 372, härrasmees 373 numbriga ütles paar mahlakamat venekeelset söna, loobusin, vötsin uue numbri, 10 inimest jälle vahel. Pole elusees soojaleti ääres nii kaua istunud. 
Autol rehvid on poolenisti ära vahetatud, poldid on nii tugevad, et kahe mehe ramm ei käinud üle. Plaanid jälle vastu taevast, nagu faking hell. Mitte kunagi köik ei önnestu 100%, midagi lihtsalt peab minema persse, nagu ausalt, no nii persse, et perse on täitsa paljas. 
X-Factor on ka natukene mööda. Mees laulab, natukene mööda, vöi minu muusikaline kuulmine on rohkem mööda, kui nende oma seal. Körvakiled on katkiii, köik on katki. 
Mötted Tartu pool vist. Esmaspäevani, ehk veab mul siis midagi viltu, murran jalaluu vöi midagi...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar