reede, 14. november 2014

tikupaki saaga,

Korteris on meil gaasipliit ja see otseloomulikult eeldab tikkude olemasolu, pole ostnud seda ägedat vidinat, et panna ka 21sajandile kohaselt tööle. Kuid alati, kui sa vaatad, et oleks vaja nüüd pölema panna ja absoluuselt köik tikud on maamuna pealt kadunud ja kui oled leidnud läbi ussim*nni mingi tikupaki aastast ´86 ja piisavalt närve kulutanud siis saab köik toimima. Kui köik see eelnev protsess on läbitud siis leiad 3 tikupakki enda nina alt. Mina olen veendunud ahjualuste olemasolust, nagu wtf?! kust need järsku tulid, vöi käisid mul päkapikud varakult.
Mainin nüüd ära, et alustasin seda kirjatükki eile, möte kuidagi ei jooksnud ja kui päris aus olla, kui midagi sitasi ei lähe, ega siis pole millegi üle kurta ja liiga lillelaps ka olla ei tahaks.
Räägin siis meie kalli Ford Galaxy saatusest. Kahjuks, peame selle auto vist varuosadeks müüma... Kurb, aga tösi. Mootor laseb öli igalt poolt läbi, turbost tuleb ka seda kuradima öli läbi, mingisugused praod on kuskil torudes, hammasratas tuleb ka ära vahetada. Kuid asi, mis pani pöntsu oli lukkvöll, mille vahetusega kaasneb terve mootori vahetus ja auto maksab sama palju, kui see mootorivahetus. Raha ei kasva endiselt puu otsas. Nädalavahetuseks läheme Pärnusse, oli plaan selle autoga minna, kuna kütusekulu on meeletult väike, kuid siin tuleb mängu minu ema, kellele anname oma Volvo kasutada nädalavahetuseks. Auto on pisike ja meil tavaari rohkem kaasas, kui peaks... Pesu vajab ka ju pesemist.
Mingi madalperiood selle kirjutamisega, keegi vöiks sappi pritsida mulle ja siis ma vastu ja siis mulle jälle ja siis on pönevust laialt!

pritsi sappi!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar