kolmapäev, 12. november 2014

väikenekrahh,

Kuna olen üle saanud köikidest vingumistest, mis ma siin vingusin siis vötan ennast kokku ja lausun, et ma arvatavasti ei pinguta ise piisavalt, et käia siin ja seal. Kuid pesumasin on siiski oluline asi, olles lastega siis ega neile oma hilpe ikka selga ei annaks, ja siis Spotify on selleks, kui tahan endale kontsertelamust pakkuda. Lihtne ju, panen silmad kinni ja rokin nendega! Ma ei ole ei esimene ega viimane, kellel selline asi juhtub. Tuleb välja, et noormehe öel ka pesumasin manala teele läinud, olgu prügimäe praht sulle kerge. Vötsime siis otsuse vastu ja hakkame edaspidi käima pesumajas, pulbri, pesuloputusvahendi ja Calgon'i raha jääb alles. Viimane kord läks terve persetäis pesu maksma 12 eurot ja 45 mintsaga oli valmis. Super ju! Olles olnud kohvivaba since laupäev siis kaine möistus hakkab vist tagasi tulema. Pole seda pahurdamist, et kohvi otsas ja kes juurde toob ja viieka müüjale viskab. Säästan kohvimaailma minu turgutamisest, kahju nendest, kes peavad neid korjama ja orjama, raudselt lapsed. Minu südametunnistus on nüüd puhas. 
Teate, ei ole selle pesu käsitsi pesemine nii hull midagi, kahju on mu küüntest, sest et jah, need on olulised mulle, mul savi, kui sa ütled, et on koledad jne, arvatavasti sul endal pole neid kunagi olnud, so shut up, and live on. See solgutamine ja nühkimine on iseenesest päris terapeudiline tegevus, mötlesin selle peale, et vanasti ei olnud neid ja eriti veel kui tited marlimähetes olid, hoia ja keela, arvatavasti vinguksin ma köik surnuks. No ausalt, pole hullu. Ehk häiris mind hoopis tösiasi, et alles soetasime selle nunnukese, kui juba jälle ta vöeti meilt minema ja abi polnud kuskilt loota. Nii, et vötkem end kokku ja vinguke kellelegi, kes vinguks koos sinuga ja homne peab parem olema. Mul ei olnud seda önne mitte kuskilt otsast. 
Näiteks: pisineiu täna tahtis töusta söögitooli najale püsti, aga önnestus nii hästi, et käis kummuli tollega ning muhk peas ja silmanurk on kergelt kahjustada saanud, nii kahju pisikesest, aasta lapsehoidja 2014. Teine laps jällegi oksendas mingit asja välja, ka tore ju. Nüüd tal kerge palavik ning jaurab ka korralikult. 
Näiteks: korter on päris korralikult sassis ning selline tunne nagu see ei saagi kunagi korda, riided kistakse kapist välja, küll kass käib siis diivanit kraapimas vöi hoopistükkis WC's. Jänes närib ka mu taimi. 
Hea uudis on see, et 100 aastasel ei olnudki eile sünnipäeva , hoopis kuu aja pärast, köigest kuuga panin mööda, ega mu aju ka nii nooreke enam pole. Täna lähen ta juurde ja kirjutan kaardid valmis, et tal ka süda rahul nendega. Minu heateod piirduvadki sellega, et käin teda abistamas, sügisel pesime ta aknad puhtaks, tömbasin ka tolmuimejaga toad ära, iga kuu löpus käin näite vötmas ja ükskord sai isegi EMO külastatud. Nabrinka teeb teistmoodi head, tema annetab kiisudele, kutsudele ja armsatele loomakestele, isegi mulle. Kord ei olnud mul hapukoort siis käisin tema juures ja kohvi sain ka ükskord sealt , pisikene haldjake körval elamas. Ja tal on lihtsalt väga armas kiisu!
 Mainin jällegi, et ta magab alati, kui käin teda vaatamas. Ja siis eile nabrinka küsis mu käest, et kas ma annan tall süüa ka, aga see juhtub korra nädalas. Tema annab hommikul ja siis pool pakki öhtul ning siis mina ka veel vahepeal, see oli algne arvamus. Järeldus oli see, et ta saab sitaks süüa , kuid reaalsus on hoopis nii, et see kord, mis mina annan on tema patupäev. Trennis pole käinud, nii et eile söin kröpsu, pole uhke selle üle, aga nii hea oli. Ennist söi nabrinka Kirju Koera kommi, mm see on lihtsalt nii hea! 
Nädalavahetusel juhtus ka tegelikult paar asja, kuna isa auto on nüüd meie juures siis tahest-tahtmata peab ülevaatusel ka käima. Me oleme käinud Maardus ja sellised jonnipunnid seal koos, alguses öeldi, et summut on läbi ja köik on läbi, torud on läbi ja et seda autot pole üldse peaaegu. Käisime ka autoremondi töökojas, öeldi, et viispluss ju, läksime tagasi laupäeval siis ei lastud läbi, näidati kohad ette ja blää-blää. Ja nüüd summutiga laseks ta läbi. Haige tüüp. Torud tuleks ära vahetada ja siis turboga on probleeme ja puhtalt jonnis ka nende torude pärast. Täna saabub selle auto kohtuotsus, et mis temast saab. Mootoris vöib öli olla nii palju, et kauaks teda enam vist ei jagu... Kurb, hea ja mugav auto, kuid reaalsus tuleb igalt poolt. Nüüd mötleme, et isa oleks vöinud tollele Setule selle maha müüa ja las parandab mönuga. 
Nädalavahetusel oli ka isadepäev, tegime ka päeva ilusaks isetehtud pannkookide, tee ning noormehe vanaema mustikamoosiga, ma üle kahe ei jöudnud, aga nii head olid.
Seekord ei olnud siis nii mahlakas postitus, aga midagi head peab ka vahelduseks kirjutama. 

patsikumm.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar