kolmapäev, 5. november 2014

seda ka siis,

et need kuradima löustaraamatu jagamised, mina ei vöida kunagi, aga tuttavad jagavad nagu toodaksid elektrit nende pealt. ja see LIKE seda pilti, toetame seda kajakat, kes jäi teistest maha ja ei saa löunamaale lennata, 10 senti tuleb kasuks, et uus karvkate talle talveks muretseda ja lukssedaan, et saaks ikka ringi kruiisitud linna peal, et seda külma ilma trotsida. Kuid Argo Ader'i pojast on kahju, ja sellest köhubeebist, kellel olekski targem sinna köhtu jääda. Ebolast jääb vabaks ning arvatavasti ei näe ka seda Ukraina Venemaa vahelist tömblemist. Oleks mul vöimalus, ma läheks ka emaüsasse tagasi. Like'n seda ensüümikogu, mida ema mulle andis, kui seal kasvasin ja olen seekord tänulik ka selle plantsent eest, mis mind sündides sitaseks tegi. 
Truth is, et see faking jagamine ja likemine ei vii meid kuskile. Tasuta asju pole ju olemas. Mängisin eelmine nädal Bingot, mis te arvate, kui palju ma sealt vöitsin? Sittagi, jäin lausa 1 euro vörra vaesemaks, et toetada seda faking Jackpot'i vöitjat, kes samahästi vöiks olla ju mina, aga JUMALA EEST, mulle pole seda raha ju vaja. Äärepealt oleks pesumasina meistrimehe kutsuma, jälle oleks 30 eurost ilma jäänud, niisama vöiksin ka selle postkasti jätta ja postiljonile jätta, nii sama hea pahna saaja poolest, keegi mulle ju ei kirjuta. MITTE KEEEGI!
Käisin nabrinka kassi vaatamas ja ta ei maganudki, vau, see on esmakordne juhus, tundub, et igatseb nabrinka kotti, mille peal ta kogu aeg magab. 
Ahjaa, ja see kuradima Mehhiko saade on ka paras pask, köik on pask seal. Mingi Poolninad ja Aminahapped koos seal. Lihtsalt tšillivad seal ja peesitavad rannas ja siis Vel ostab mingid cräppi kokku, et lihtsalt midgai osta. fuck you, tahaks ka sinna, aga mitte sinna sinna, vaid isegi kuradima Klaipeda kölaks hästi. 
Ja see Pitbull, ma oleks ammu juba rikas, kui mul oleks vöimalus öelda ka paar lauset mingiss laulus, tehniliselt köigil oleks, aga näed, nii paljudel inimestel ei joppa. Kas köik ikka annetvad nii palju, kui nad räägivad, ei käivad kuskil Ugandas vaeseid kitsekesi lüpsmas ja nende kapju silitamas ja nii  paljudele naistele Cosmopolitan näpu vahele suruda. Vöi misiganes need mehi taunivad ajakirjad on. Paras mingi Tehnikamaailm neile aastaringselt kohale ja sisi mehed teavad, kuidas ratas leiutatid ja National Geographicusse vöiks ka nii mönedki tööle minna, et ei peaks kalli raha eest mingid fotograafid kallite ja uhkete pildimasinatega kohale lennutama. Raha-,  aja- ja pilootidel oleks ka hingerahu aeg, et jumala eest mingi islamistid neid alla ei saaks tulistada. 
jutt on mul puhas pask, 
nevermind.

p*d*p*l*e*
kes selle söna ära arvab on lihtsalt geenius.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar