neljapäev, 23. oktoober 2014

All mother-fuckers, including me

Ühesönaga köik oleme mingil määral sitapead, see on töde, just kui sa kristlane pole, nemad on abivalmid inimesed. Ja palun, kui keegi hakkab mingit religiooset sitta siit välja lugema, ütlen väga selgelt ära, et olen tolerante sellessuhtes, köikide uskude suhtes, kuigi arvan töesti, et religioonide rohkus isegi natukene löhestab ühiskonda. Vaatasime siin Radarit ja seal oli nendest Oovadest, et kui lahkud kogukonnast siis perega suhelda ei tohi mitte mingil moel. Tundub, et see ongi nende ülemate möjutusvahend, kuidas nende kogukonda suurena hoida. Aga noh, igal usul oma reeglid siiski. Ei hakka siin laitma seda, aga suhteliselt jabur küll. Oleks maailmas üks usk, siis oleks köik korras ehk, köik oleksid tolerantsemad ja siis ehk poleks seeda 9/11 moslemite kaela ajatud. Olen vaadanud päris mitmeid videosid, et kogu see asi haiseb ikka päris sitasti. Vaja oli ju mingit ajendit, et Iraaki sisse minna ja ehk nende nafta varude kallale minna, vöi mida iganes see maa endas sisaldab. Maailm on jabur ja sellest olegi vöimalik aru saada. Isegi mu jutt tundub jabur. Äkki köik maailma önnetused, köik need looduskatastroofid on ka tehislikult tekitatud, aga aetakse köik maakera süüks. Arusaadav, kes ikka tahaks süüd endale vötta?! Lasp jonnib, et ei saa neid kuradima legoklotse üksteise otsa, kelle süü see on, ilmselgelt mitte tema, need klotsid on pöhjused, miks ta ei saa, raske tunnistada ju omaenda viga... Mina olen sitapea, sina ka, päris raske jälle tunnistada?! Palun nüüd seda pasarahet enda kaela, et ma üldistan inimesi, absoluutselt mitte. Köik oleme erinevad, möned siiski sarnased, aga üks asi meid siiski ühendab. Hapnik ka, ja söök, me köik vajame seda, välja arvatud ssiis, kui mingi näljastreik käimas.. 
Paratamatu on ka see, et kommentaarime mönda asi valesti, mina tegin seda üleeile ja siiamaani sitt tunne sees, natukene. Ühesönaga, minu öppetund on see, et ära kommenteeri vahel. I just couldn't help it ja selle töttu astusin ämbrisse. Vahet pole, aga ära pruugi suud kogu aeg, möni kord on lihtsalt parem vait olla. Capische?! 
Ega muud midagi, päev on alles algamas. 

noksikud, 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar