reede, 17. oktoober 2014

i feel good!

Vöin uhkust tunda selle üle, et trenni oleme nabrinkaga kövasti teinud. Nüüdseks on meie söbralik konkurent jkestud pea 3 nädalat ja kilosid on ka läinud natukene, hurrra!! Ärge palun möelge endiselt, et see on kerge, hell no. Tahaks süüa seda teist ja kolmandat, tunnistan, et vahel annan järgi, teinekord olen nii visa, et keeldun. Oeh, kuidas meeldib  trennis käia, enestunne on lihtsalt nii hea peale trenni ja nägu on ka häbiväärselt punane, no me oleme nabrinkaga ainukesed, kes näost öhetavad, aga teistel sellised näod peas, et alles tulid peale tunni ajast rassimist juba, Perks of being fat, free make-up. Tunnen uhkust eriti selle üle, et ma ei liialda enam toiduga nii palju, kuigi löunal söin viisakalt kana, kodujuustu ja siis värskekapsa-kurgisalatit, pluss veel 6 makaronipoissi ja kaks vöi kolm kana juustupihvi. Tean, et kölab palju, aga big girls need food. Ja kui töesti oleks Eestis vöimalik toiduga abielluda siis ma teeks seda, salaja loomulikult. Kui paljud saaksid ikka uhkustada kalmaarirönga sörmusega, ah?
Hetkel on elu viispluss, maksud maha siis eriti ei muutu , rasvaprotsent äkki, aga kes ikka mu kaloreid loeb, önneks mitte keegi. Nii, et fuck you kuradi kalorilugeja. Ma ei viitsi isegi pakendeid korralikult lugeda. Ja kes loevad, siis ütlen, et külmkapis pesitseb mul kodujuust, millel pole rasvaprotsenti kirjaski üldse. Lugesin selle kohta, et kaotatakse ära see rasvaprotsent, aga mille jaoks? Et saaksin seda kuradima torbikud käes keerutada 10 korda, et löpptulemus oleks vahukoor? Enne läheb see hapuks mu käes. Vöi pean priilid muretsema. Türr küll noh. Mille jaoks. 
Maailma on nii möistetamatu möne koha pealt. Lugesin ka selle Ebola viiruse kohta, ajee, Köik oleme pääästetud, seda süstitakse inimestele, fantastiline, olen vaktsineerimisvastane, nii et suck my balls, mina vaktsiini ei saa ja jään elama, vöi suren grippi. Seda küll ei tahaks, aga kunagi peab ju minema ja vanaks kardan ma saada niikui nii. Kahju vaadata neid vanakesi kakerdamas mööda tramme ja tänavaid. Jube. Vanad inimesed  meeldivad mulle nende elukogemuse pärast, mitte vanuse. vanus on nöme asi. kelle jaoks sellist veel vaja on. Mitte mulle, ma oleks heameelega mingi tundmatu vanusega igavesti.
Teen pausi, mängin Farm Heroes Saga't. Terve igavik laeb seda, jöuan paar rida veel kirja panna. 
Sularaha väljavötmine ka tasustakse mingi 0,32 prossa väljavöetud summast. Tegelikult ma ei tea, kui palju, aga selle eest vöetakse raha nüüd. Kuskilt peab ju midagi saama veel, missest, et poleks nagumidagi vötta. 
Fuck.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar