neljapäev, 2. oktoober 2014

Köikide emade bussijuhitöö.

Hellou, are you here?
Ühesönaga täielik kirgede torm hetkel selle kuradima bussijuhi pärast . Jah, ta käitus valesti, kuid samas äkki ka mitte, kui ta tahtis olla teiste kaasreisijate Superman, enda arvates loomulikult. Tunnistan, et olen ise ka vale tooniga ja vahel ka miimikaga eksinud, aga see on inimlik, me köik teeme seda.
Siiski artikklist rääkides, et tubli noormees, kes tömbas tähelepanu antud intsidendile, kahju neiust, kes parajasti pidi selle läbi tegema, aga lapsest peab ka kahju olema. Lugesin neid kommentaare ja jäi mulje osadest, et pole varem söitnud ühistranpordis, kus on laps, eriti veel karjuv laps, bussijuht pidi vist ennast ise rahustama, vahel ongi vaja mingi lause öelda, et närvid oleks korras edaspidi. Ma ei öigusta bussijuhti nüüd, et ta tegi öigesti, et nii ütles, kuid päris tihti ütlen mina ka asju vale tooniga ning tihtipeale ka miimika on päris metsa poole. Faking hell. On vaja nüüd nokkida, aga laps oli väsinud ehk? Päevad on pikad, mingi haigustöbi kallal, köht oli tühi? Absoluutselt ei möelda teiste asjade peale, et miks ta nutta vöiks?
Töötasin klienditeenindajana ja ma läksin sitaks närvi, kui tuleb mingi tüüp just siis, kui sa tahaksid sööma minna, of course ma olen pahane, kuna siis tuleb järgmine ja järgmine ja plaks järgmine moment tuleb alles tunni aja pärast kui vaba hetk tuleb ja usu mind , käsi pole varem nii kiiresti pausi aega kirja pannud kui siis, kui perse juba pükse sööma hakkab.
Üleüldse inimene peaks arvestama sellega. et bussis on ka teised inimesed, ambaalidest kuni ülikooli professorini välja. Söitsin nabrinkaga trenni, üks joobar visata välja Hobujaama peatusest ja ma soovin, et ta poleks liikunud, see lehk, mis oli sekundiga üleval üle trammi oli hingemattev. Siiski, saime siis liikuma, kui juba järgmisest peatusest tuli uus sisse. Tundub, et neil käib asi vahetustega, reegel on ju, et üks ambaal ühe trammi/bussi/trolli kohta. Balti jaamas läksid välja ja siis uued tulid jälle peale.
Käige täiega persse, kui te pole rahul ühistranspordiga, ostke autod ja istuge neis ja ärge vinguge.
Kindlasti üks asi, mis domineerib hetkel mu elu on siis , et vöiks oma kaalu edasi langetada selle ideaalkaalunumbrini, mis tekkis aja jooksul. Olen uurinud igasuguseid personaaltreenereid, toitumis- ja treeningkavasid. Löpuks on see mu nii sisse imenud, et ma ei teagi, mida ma tahan. Reval Spordis paistis olevat tore pakkumine, aga nagu ma aru sain, selleks peab liikmeks hakkama ja ilmselgelt olen Meriton'ile nii kindlaks juba jäänud, et nöme oleks minust sealt ära minna, mitte et ma seal oleks, kuid Nele on seal. Üldiselt mulle meeldib ka seal. Meil on ka Nelega selline söbralik kokurents, et kes kaotab jöuludeks köige enim sentimeetreid on vöitja ning kaotaja peab ostma vöitjale 2 pudelit veini. Parim deal ever ma ütlen ! Kuid see selleks.
Papiitol on täna sünnipäev , aastaid kukkus 43 kui ma ei eksi ja arvatavasti on mul ka öigus. Olen naine, ma ei eksi kunagi.

mjäu.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar