reede, 24. oktoober 2014

Fantastiline!

tean, et ehk olen selle kaaluvärgiga ikka üle piiri läinud, aga vahel vaatan ka oma FB uudistevoogu, jah, täpselt, ma töesti teen seda. Mönikord viskan möne like vöi kommi ka. Kuid heameel on  lugeda, kuidas üks vöi teine on vötnud ennast käsile ja alustanud seda rasket teekonda. Hetkel on möttes 4 inimest, olete tublid! Loodan, et motti jagub pikaks ajaks, ning ma olen ehk see rumaluke, aga saate hakkama, Täna minagi nabrinkaga trenni, kaal püsib, pole märgatavaid muutusi. Enestunne on see-eest super ning mulle töesti meeldib see pilt peeglis, mulle meeldib ennast peeglist vaadata. tean, et naistel on kombeks ennast vaateakendest vaadata, kunagi ma ei teinud seda, kartsin seda reaalsust, mis vastu vaatab, aga ise uskuda ei soovi. Olen siiamaani ebafotogeeniline, aga peale mitmeid pilte vöin leida isegi pildid, mis mulle töesti meeldib, ja teistele ka. V aateakendest veel, et nüüd vaatan ja naeratan endale, rühi tömban ka sirgeks. Imetlen enda käsi ja kaela, isegi oma väljapaistvaid rangluid. Mulle meeldib see, kuidas ma ennast tunnen ja mis tunde mulle trennist tulek annab. Vahel laseme nabrinkaga luuslangi, aga seda ka mönikord. Rühmatrennides piitsutame end mönuga, viimane kord oli mul jalad 3 päeva valusad. Mul on igas möttes vöitlussöbranna olemas! Nii et vöta üks söbrants kampa ja koos on löbusam. Peab tödema, et nabrinka paneb mind rohkem pingutama, kui ma arvatavasti üksi teeks. Mina pean lootma, et ta ei lähe kuskile onni elama metsa sisse. 
Röömsatest uudistest jällegi, et noorem vend tuleb homme külla, mis ta on, mingi 13 äkki, olen aus ja ütlen, et ma ei tea isegi mis klassis ta käib. Ema sönul pere peaks kokku hoidma, vanema vennaga ma üldse ei suhtle, tal vöttis isegi tüki küljest mulle önne soovida ning tal oli ülimalt raske minu önnesoovile talle vastata. Viisakus on vist ennast minetanud, ning ütlen, et mina enam oma energiat raiskama ei hakka. Pole kunagi hästi läbi saanud, möni helde hetk on olnud, aga nagu näha sellega on asi piirdunud, noorem öde ka ei suhtle temaga. Kas asi on meie pere naistes, et meessugupoolega läbi ei saa? Ega armastusega ei vea meil terve suguvösa peale, alles peale 30ndat eluaastat hakkab asi loksuma paika ja puslejupid saavad kokku. Ema palub meie perel kokku hoida, aga meie suguvösa ongi päris vösa poole. Jääb tunne, et köik suhtlevad, kuna nii oleks öige ja kui mina nüüd ei suhtle siis olen antisotsiaalne ja ülbe pealekauba, et ei kölba suhelda. Üks vahe isegi kahtlesin, et kas nad teavad mu olemasolust. SEE EI OLE HALA! See on päriselt ka nii, olen täiesti kindel, et maa pole ainuke. Minu südames on ruumi teisele perekonnale rohkem. 
Tundub, et see röömus uudis polnudki nii röömus löpupoole. Ma ehk väljendasin ennast valesti, aga mina näen seda nii. Kindlasti ei soovi, et minu tulevased lapsed ei saaks omavahel läbi, kölab nagu tragöödia. Kuid mina ei saa valida kellega keegi läbi saab. Viisakus vöiks jääda ega mingid bestikad peaks olema, aga selline elementaarsus oleks hea. Nüüd ma ei tea, kas ma peaks olema kurb vöi röömus selle pärast. Hetkel olen eluga rahul, mida ma virisen siin. 
Faking hell, pönevust ka natukene. Nabrinkal sai töö juures kopp täis ja nüüd valab kogu seda sitta välja, mis kogunes aja jooksul. Vöib öelda, et tema on ka varsti oma eluga ülimalt rahul. Viskas lahkumisavalduse letti, ülemus vöttis asja liiga rahulikult vastu. Mina aga lootsin ilutulestikku ja arteri paisumist otsaees, aga ta oli liiga faking rahulik... Vaikus enne tormi? Enne teda andis üks neiu veel avalduse talle, ehk ta valas eelmise peale välja, vöi vaene stressipall... Spekulatsioone on palju, aga loodan, et mingi grande finale on ikka tulemas, funfunfun!!!
Haha, Jürgen Ligist on ka kahju, huumor hakkab maailmas otsa löppema, eriti poliitikast ei jaga, aga kuidagi köikjal maailmas valitseb kirgede torm. Üks ütles seda, ja teine seda, he said she said thing. Jumala ees, get a grip on yourselves. Sellised pussiaadud riigikogus, et ei suudeta mingist lausest üle olla. Suht savi siiski, ma isegi ei tea, kas mul on öigus vöi mitte, aga minu arvamus on see. Ilmselgelt sa töötad RIIGIKOGUS, oled avalik tegelane, of course su kallal hakatakse vötma. Vöin kihla vedada, et keegi on kindlatsi öelnud, et hr. Ligi on lühike vms, aga kaamerasilm seda kinni ei püüdnud, järelikult on see olematu? Julge mees, kes ütles nii, kahjuks ta küll tagajärgedele ei möelnud, aga no, kes seda teeks? Alles hiljuti ütlesin ka midagi, mis head tunnet ei tekitanud. Kas keegi üldse teab, kuidas härra Ligi ennast tunneb hetkel? Teadjainimesed köik koos. Kujutan ette, kuidas tüüp söödab öhtuti kassi kodus paksuks. Vöi matab ennast paberitöösse, et töesti midagi asjalikku korda saata. Ma alles täna sain teada, mis kuradi ametikohal ta oli. Jaajaa, laida mind nüüd, et ma ei tea ministreid, a mitut sina tean? Tead köiki Olege ja Janareid seal 101 ametikoha istumas? Muidugi tead, sa oled köige targem. Ülistan sind, tule koduöpeta mind nüüd. mulamula otsa ainult. Mind ausalt ei huvita poliitika.

p*rse.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar