kolmapäev, 8. oktoober 2014

Fufuufuck.

Kerge update sellele eelmisele. Mallukas tundis ennast puudutatuna, et temast keegi FBs head ei kirjutanud. Nutame end puruks koos nüüd,

PS: ma ei vihka sind, ma ei teagi sind Mallukas, nii et kui sa seda blogi vöi postitustt peaksid kunagi nägema, siis kirjuta mulle ka, hakkame kirjasöbrannadeks. ja siis vöid mulle veel vastukaja anda mu kirjastiilis. Mallukas forever!
Kusjuures ma ei arva, et sa sitaratas oled. Vöi ülds,e et sa imelik oleks. Kuid usun,et sa meeldiksid mulle rohkem, kui ma ei teaks, et sa midagi kirjutad vöi midagi sellist.

Aeg edasi liikuda. Mallukas ammendas oma teema minu jaoks. Järgmisena ma ei teagi, mis ma tegema hakkan, lähen nutan natukene, :)

tsups mu nunnukad.

i wanna be famous btw. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar