teisipäev, 7. oktoober 2014

Mallukasvallukasballukas

Ajee, kirjutame Mallukale ja Mallukas annab, teeb ja jookseb. Kutsa vajab abi, Mallukas aitab, Mallukas sheerib kutsa pilti FBs ja abi on tulekul. FBst lausa jookseb seda pappi välja, et kutsale saaks esimene sünnipäev. Las köik kuulsused jagavad mingit kutsa pilti ja köik kutsad saaksid päästetud. Kirjutame Mallukale, et keegi annetaks riided ja asju. Kui keegi minu käest küsiks, et kas mul oleks mingeid riideid, mida anda. Muidugi on! aga miks keegi minu käest ei küsi. EI küsime Malluka käest! Türr küll, midagi muud ei näegi kui kuradima Mallukat. Jah, ta ei sümpatiseeri mulle nii väga, aga meeldib see, et ta aitab. Aga miks keegi minu käest siiski ei küsi? Mul vana kirves seisab ka ja üleliigne hari kööginurgas, keegi seda ei ple küsinud mu käest. Ma isegi leiaks veel midagi, mida ära anda, heast südamest. Viinerid ka külmkapist vöin kutsadele ja kiisudele viia. Ma vötaks need kuradima kiisud ja kutsad köik enda juurde, paitaks ja annaks süüa ja siis laseks tagahooi jalutama. A kas ma saan ka maja Nömmele ? Ma töepoolest vötaks selle vastu, ma vötaks kuskile mujale ka, aga keegi ei küsi mu käest ju midagi. Raha küsitakse, et maksa seda ja maksa toda. A ma ei taha maksta, äkki Mallukas maksaks minu eest Vöi Mikk Saar, tema vöiks minu juurde ka elama tulla, Uku Suviste ka vöiks akna alla laulma tulla Demis't , köik pakkumised vötaks vastu, eelköige maja, ma isegi oleks veekeskuse külastusega rahul, aga ainult siis, kui mu pere oleks ka rahul. Kassi ma ära ei annaks, a paar jalanöusi oleks vaja küll ära viia, sa ei taha? Noormees ostis mulle 15 jeeroga, ma enam ei taha neid. A sa kindlasti ei taha ? A Mallukas äkki tahab ? Ta mingi teine ema tervele eestile. ma ei saa ta fenomenist aru tegelikult, kirjutas ju beebiblogi,  mu üks tuttav kirjutab ka seda, aga ma küll ei näe teda platseerumas kuskil Internetis avalikumalt. Kirjutan Mallukale, et ta minu ka tuntuks teeks, Isegi, kui see on mingi idiootsus, köik idioodid unustatakse önneks kiirelt ära.
Liis rokkis täie pasaga seal SNKT, päris hea šeikseik oli, oleks ma ta isa, siis ma poleks just uhke sellise asja üle, a see jälle minu arvamus, mis paneb teisi arvama, et ma olen kade, et ,mu rasvaprotsent null pole. A null mulle ei meeldikski olla, A AAAAAA AA A A A A A, nii palju aaaaasid.

perse.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar