reede, 10. oktoober 2014

Jumala eest,

miks oli vaja eile nabrinkaga natukene vötta. naljakas oli vähemalt. Pidime küll "Sex Tape"'i vaatama, aga noh jalgpall oli ja siis plaan läks natukene nihu. Igatahes istusime siis diivanil ja vaatasime Dr.House'i, siis tuli C.S.I: kriminalistid ja hiljem Mehhiko. Eriti biiti ei jaganud löpuks, kuna jutuvada läks suureks. Noormees (täiega pasapea, nii ütles ta enda kohta) oli ka üsna ärritatud tösiasjast, et telekas oli kövasti, kuigi vastas tegelikult parameetritele. Lihtsalt naljakas oli natukene , olen jah selline nöme naine, kes peab sellist asja naljakaks. Ma olengi nöme, ja ma ei karda seda välja öelda, vahel olen tore ja nunnu ja armas ka, aga seda vahel. Ja siis kui möned söbrannad külas ja söberid. Süüa teen hästi, ostan nad toiduga ära, vähemalt Nele olen nii enda poolele vöitnud.
Happy news, et pisineiu Emily on toimumas, lihtsalt annan teada, et vahel ikka siiski käin ma FBs uudistevoogu uurimas ja tean, mis maailmas toimub.
Ei saa üle endiselt paljud mu tuttavad homodest, arvavad, et kohe tuleb neid juurde, tuuakse lennukite viisi, et meil on see lubatud. Rumal mötteviis, näitab suht kitsarinnalisust, aga see on ka siiski minu arvamus, pole ju minu asi üldse kedagi kritiseerida. Vabandan ka Malluka ees, niisama, ehk leiab midgai kompromiteerivat , aga vabandasin eelmises ka ju mingit moodi. Ma ei ole hea selles. Mulle ei meeldi kallistused kuidas, ma siis vabandustega hakkama peaks saama, suht mission impossible. Tunnen ennast nagu Tom Cruise, kunagi mingi 11aastaselt oli mul väike crush temasse, aga nüüd aastatega olen aru saanud, ei ole ta midagi erilist. George Clooney samamoodi, mida fakki? Suht juba vanaisa hoiakuga tundub, tahad George'i ? Mine vii vanaisa jalutama, usun et ta röömustab selle üle. Elaks kellegi vanaisa mu lähedal., käiksin niisama tal külas, aga samas vahet pole ju. Keegi ei küsi mu käest ju.
Sünnipäeva lainele minnes. Sain esimesed kingid kätte, kuna tuliste läbirääkimiste kaudu on vaba nädalavahetus, Uus kaardihoidja ja siis Sportlandi uued trennipüksid, mis imevad seda pekki mu perselt maha. Hiljem on uhkem süüa äkki. Süüa mulle meeldib. Trennis olles me ütlesime ükskord 3 asja, mille eest tänulikud oleme ja toit vöitis lausa 4 häälega. Meil on trennis nii löbus ikka, leboruumis on köige naljakam. Alguses, kui ratast söidame siis esimesed 23 minutit lähevad ladusalt, aga siis on takistuste rada, et kuidagi veeretada neid minuteid, Jalad ilusaks, perse prinki ikka. Vabandan siinkohal ka oma sönakasutust, aga kuna reaalselt seda blogi loevad ainult mu noormees ja nabrinka, siis vöib öelda, et PERSSSE; PERSEE; PESREknhrouvhö, nemad saavad poindile.
Täna saan Pedroga naine olla, teeme jalavanne ja näod ka ilusaks. hea on kirjutada tulevaseid plaane.
Luksumine on nöme, kuidagi imelik häälitsus vöi selline tobe asi tuleb välja, mötlesin, et toon selle ka välja.


persed paljaks nunnukad :*

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar