esmaspäev, 6. oktoober 2014

Mina versus Sirli.

Juhtusin lugema Sirli lugu, kuidas tema kaalulangus oli, mul on heameel, et ta selle teekonna ette vöttis, vahet pole, kas see oli operatsiooniga vöi ta sai sellega hakkama ilma. Üleüldse, kelle asi on see, kuidas inimene sellega hakkama sai, Ei saa ma kunagi läbi kommentaarideta. Lugesin ja hakkasin vaikselt peast kinni haarama, kui tuleb mingi parastav kommentaar

tõemees  /   11:48, 4. okt 2014
Liigutage oma paksu p...... ja kilod kaovad.Ainult lollid usuvad igasugustesse imerohtudesse.
Nöme kommentaar, aga on ka kelkivaid:

Kaal  /   20:15, 3. okt 2014
Kui aus olla, mis temas erilist on? :)
Ma kaotasin samamoodi pea 40 kg nagu miskit erilist ja mis veel et ilma Operatsioonita?:) 

Ja minu peas on ka küsimus, et mis sinus nii erilist on? Usu mind sa pole ainuke, kes on sellega hakkama saanud. Kadeduseuss närib perses, et miks sinust artikklit pole ja temast on? Ta tahtis oma lugu jagada, jaga sina ka. Mulle isiklikult meeldib kaalulangus lugusid lugeda. Köikidel on olnud oma töusud ja möönad ning need teevadki selle teekonna pönevaks, kuidas keegi hakkama sai ja millised olid need vöitlused iseendaga.
Lihtsalt halb hakkab, kuidas inimesed kritiseerivad seda naist. Vöttis kaalust alla, rahvas pole rahul järgmine hetk , et ta on juurde vötnud jälle probleem (loodame, et seda siiski ei juhtu), Mitte kunagi ei olda rahul.
Soovitangi inimestele, et teie tehke trenni ja ärge sööge, kilod jäävad tulemata ja elu kui lill.

tsau Nele!

vöite persse ka vahelduseks käia. Kuidagi korralikuks olen hakanud.

Sirli lugu ka siin:
http://www.naisele.ee/597623/sirli-lugu-tana-2-aastat-ja-37-kilo-tagasi

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar