teisipäev, 19. november 2013

tropidnopidnukud.

Meestel on äärmiselt raske laste järgi vaadata, kui naissoost isikut pole läheduses, vötke köik teadmiseks, tulevased emad, te ei pääse lastest, nad jäävadki teile ja mees las käib mööda söpru vesipiibutamas, tuues vabanduseks, et ma ei saa lapsega hakkama. Kuidas mehed endiga üldse hakkama saavad? Noormees ütles mulle, et ta kapp pole elusees nii korras veel olnud, tema viskas oma niisked bokserid arvatavasti kappi ja rahu majas, vöi kas ta üldse neid kuivama pani? See selleks, aga milleks naine peab köik ette-taha ära tegema, mingi osalus vöiks ju mehe poolt olla. Minu noormees isegi ei märka, et ahi oleks vaja kütte panna, anult höikab mu nime, kui laps peaks kassikröbinate poole suunduma samal ajal, kui ma nöusi pesen ja süüa teen. Ma ei virise ta üle, aga mehed on ikka imelikud , neid ei saagi möista ja etteheiteid isegi teha. Nad on nagu nad on. Ainus asi, mida ma saan kontrollida on see, mida ta sööb aj palju ta sööb ja millise taldriku peal ta sööb. Plasttaldriku pealt söömine on minu peres eiei, enne, kui meil ei olnud korralikke siis okei, aa tema pöhjendus on endiselt, et see taldrik on kerge ja toit on ka kergem. Mina samas mötlen ja ütlen, et siis pole vaja nii palju süüa vötta, et käes raskeks asi läheb, samuti on meil nüüd laud, kust pealt saab toitu nautida. Aga noh, mis siis, siiski on ta pisike printsess mul, jah printsess. :)
  Järgmine asi, mille kallal on mönusalt vötma hakatud on see kuradima lapsetoetus, mis on 19 eurot. Okei, ma saan aru, et seda ei ole palju, aga töesti ei ole vaja lapsi teha selleks, et toetust saada riigilt. Teine asi on aga see, et ka vahendeid kasutades on siiski vöimalik rasedaks jääda. Vahel ei suuda inimene ise kontrollida, aga abort pole ka lahendus. Kogu aeg mainitakse, et abort on mingi blää-blää-blää, ärge tehke, aga just see toetus on vist üks asi, miks seda tehaks? Ah persse, ma ka ei tea, aga tuleb leppida olukorraga, aga ega see paremaks ka ei lähe. Mind ka ärritab kergelt, et riigipeadel palk töuseb ja lihtrahvas ei saa midagi. Peaksite üldse önnelikud olema, et midagi saate.
  Kassid on hetkel veel alles.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar