kolmapäev, 13. november 2013

13/11/2013

Palju önne sellel nädalal olevad sünnipäeva lapsed, enamus teist on eostatud 9 kuud tagasi. Kohvitass mu körval tühjeneb aeglase kiirusega, järelikult täna saab kohvi lürpida terve päev. Tegelikult tahaks jälle kurta muret oma kassidega, kuidas midagi nii nunnut saab olla nii destruktiivne! See pole veel köik loomulikult,


pisku köigest! Önneks/kahjuks annan nurrunaatorid ära, töesti ainult sellepärast, et nende armsus ei jäta mu mööblit terveks, pole ka nii rikas, et endale soetada uued baaripukid, mis maksid ka päris omajagu. Jänese jätaksin endale, aga sain elukaaslasega kompromissile, et kui lähevad siis mölemad, sounds fair!
  Kohe aru saada, et talv on tulekul, jälgin teises majas elavat noort pere, teibivad aknaid kinni, et pragudest külma ei hakkaks tulema. Loodetavasti tulemuslik. Kütsin täna ahju juba ära! Hommikuks läheb jahedaks ja lepapuud on sitad küttepuud, värisen teki all ja lastel pole ka just hea hommikul külmaga siiberdada, olenemata sellest, kas neil on palju riideid seljas vöi ei, kubu-jussideks ka ei saa riietada.
  Jöulud lähenevad ka meeletu kiirusega, peaks plaane tegema hakkama, vöi vähemalt dieediga alustada, et jöulude ajal kahju vanaema söök sisse ögardada, süümekad jäävad ka ära. Kassid dieedil, lapsed dieedil! Terve maailm on dieedil, ainult suhkruhaiged mitte, vöi siis teised haiged vöi inimesed, kes ei ole dieedil. Savi DIEEEEEEDILE köik.
Mul on 27 kanalit, enne olin oma vabaleviga rahul, aga nüüd olen rahutu, ei leia midagi vaadata, tahaks köike korraga, olen seatud valiku ette ja siis pettun, kui ühte ei näe vöi teist. Noorees tuleb koju, tal see kuradima telekava vist peal, mängib xBoxi teatud kellaajani ja siis kukub kanaleid järjest vajutama, et löpuks oma saadetega ühelepoole saada, seni kuni mina pesen nöusi, triigin pesu vöi korjan mänguasju kokku, eriti närvi ajab see puslematt, mille numbreid ja tükke leian igal poolt. See praht, mis koguneb sinna alla on meeletu! Ei saa aru, kust see tuleb, ühesönaga, ÄRGE SOETAGE ENDALE PUSLEMATTI, kassid on ka selle ära kriimustanud, jubedalt. Teen ilgelt head promo oma kassidele, ega kellelgi pole juhuslikult soovi ühte neist endale saada?!
  Täna bowlingusse, kas meie kolmekesi vöi neljaksi, ei tea, midagi peab tegema, et mitte istuda pöhjuseta teleka ees. Ja uskuge vöi mitte, mul on kaks pesumasinatäit riideid ka ära triigitud juba, olen vöimas! Huvitav, kas nad on abielus, kaks last ja siis oleks loogiline ju abielu?
  Homme saab Leiny oma pisibeebsu kätte, kauaoodatud maimuke! Loore-Mia, usun, et beebsu tuleb sama ilus, kui ta tulevane ema, hetkel veel endiselt rase. Tema samuti vist Valentinipäev laps, kes teab. Ilus möelda samal, kui ilusal päeval ta eostati. See selleks. Täna tuleb ema ka Soomest, et vastsündinut siis kaeda. Fantastiline aeg! :)
  Täna bowlingusse kuule veeretama, punkt!
 Sööge sitta ka, olete punktide andmisest loobunud?







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar