pühapäev, 10. november 2013

Oeh, löpp.

Nädalavahetus on otsakorrale jöudnud, isa Soomes tagasi ning ma hetkel istun üksinda kodus, baaripuki peal, mille kassid on kergelt ära kriimustanud. Päeval otsustas üks naispool esivanematest külla tulla, esiteks poldud rahul mu korteri seisuga, loomulikult oli vaja köök puhtaks teha ja sain löpuks ometi oma teisest kohvimasinast lahti ja saatsin metsade vahele. Äärepealt oleks Taadust ka lahti saanud, kuid siiski süda läks härdaks ja ta jäi siia. Otsin uue sitamaja kassidele, pruuni värvi, Sikupillist, mees oli nii öhinas, et hakkas mulle pähe määrima 2 euroseid purgikesi, vastasin, et kassid söövad mul odavat sitta, no mis teha, ma pole nii rikas, et neile lukselu pakkuda ja veel vähem tahaks ma, et nad minust paremini toituksid, oh ei.
  "Töbrad" tulevad Sony pealt, huvitav, kuidas oleks endiselt veel kommuunis elada, mis sest, et üks paaridest on abielus ja üritavad last eostada. Rachel ja Ross said vaevata hakkama, pangu ainult videomakk lindistama ja vóila!
Pesu hunnik on üüratu mu peegelkapi peal, varsti ei näegi ennast täies pikkuses, jalad alt ära löigatud ning pesu on juba kolmandat päeva pesumasinas, kaant pole avanud, kardan , et hais on meeletu. Luban, et homme saab see tehtud ja pesu tuuldub terve päev. Kui keegi teab, kuidas haisust lahti saada, siis nöuanded on oodatud kommentaariumisse, mis ilmselgelt ei juhtu. Petan ennast ja teisi. Usun, et Pedro loeb ainult seda sitta siin, tsau Pedro! Fak, mis tuletab meelde, pidin vist täna sinu juurde tulema? Vöi oli see esmaspäev, igatahes peaks nüüd vabandama.
Kristian ögardab praegu oma perekonnaga Vapianos, tundub, et ilmselgelt on liig mind kaasa vötta, söön ka vist palju, mis on tösi. Olen naine ja söön palju! Ma paks pole, aga köhn ka mitte, aga selles pole asi, mulle meeldib süüa. Kaks päeva järjest öhtusöögiks pitsa olnud, jumal tänatud, et isa oli siin, head isadepäeva ka ! , ma ise vist poleks vöimeline ostmaks seda. New York pitsa nurgapeal on parem, kui Peetri oma bussika juures, you have my points!
  Ahi ka köetud ja kassid magavad, kuigi ennem rallisid suht ringi ja kilekotid mööda tuba laiali. Alustasin uue projektiga oma peas. Kujundan mötteis endale uue diivani, sellise ilusa kattega ja patjadega ja mönusat ajaveetmis objekti. Peas köik hea, välja vöib miskitmuud kujundada, keegi disanitšikk vöi tüüp vöiks selle diivani vötta ja kenaks teha! Riie on kallis ja mingi lapitekidiivanit ma ei soovi. Tasuta oleks ka tore. Ma ei nuru, aga olge nüüd, mööbel on poes kallis. Maailm on ülesse ehitatud lastele ja mööblile ja xBoxile ja igale sitale, mida inimene tegelikult ei vajaks.
PROJEKT DIIVAN on eesmärk ja üks 27 000 euri maksev ridaelamuboks kuskil päraperses.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar