teisipäev, 12. november 2013

12/11/2013

Hommik, hommik, hommik! Suht raske on mobiilita olla, kui su juurde peaks saabuma poisiklutt. Käisime maal Amblas laupäeval vanaemal Ainol külas ja unustasin selle autosse, täna saan kätte, mu önnis aeg mobiilita saab läbi. Kuid pole midagi teha.
Eile panin suure hunniku pesu pessu, välja kuivama, siiamaani seal, saan märjemana tagasi, kui masinast tulles. Äkki löhnavad hästi, seisisid siiski masinas kolm päeva. Fantastiline peseja olen ikka! Peaks ikka ise hakkama saama, täiskasvanud inimesed. Naabrinaine käis mu juures, lausub vene aktsendiga, et pesju kukub mjaha, juba on mjaas. Tänasin teda viisakalt loomulikult ja töttasin pesu järgi, oi kui hästi seal löhnas, nagu Lenori reklaamis juba! Nüüd hakkangi selliseks pesijaks, noormees oleks ka mu üle uhke, pesu pean rohkem triikima, pole hullu, saangi puhata ja köik oma viha ilusa triikraua peale välja valada.
  Eile hommikul Carelit vastuvöttes jalutab vastu naine kolme lapsega, suits hambus, töeliselt veetlev ! Endal pole vastik suitsetada laste juuresolekul?
  Facebook'is tahest-tahtmata jääb silma, kus mehed ja naised panevad üksteisele ära. Keda huvitab! Mis siis, et kellelgi on geelküüned, ripsme- vöi juuksepikendused, tema enda asi, kuhu raha pannakse ja kellele/millele tahetakse end näidata, olgu see ööklubis vöi niisama tänaval jalutades. Välismaalane vaatab eesti naisi, kenad on!, miks nad siis ei vöi ennast veel ehtida?! Loomulikult mitte üleliia, aga ilu on vaataja silmades, kellele meeldivad ülemeigitud neid, vöi kes üldse on allergilised selliste suhtes, mis see sinu asi on, millised kellelegi meeldivad ja kellele üldse meeldivad mingid jubinad ja hujubinad. Mul samuti olid geelküüned, nii 5 nädalat, aga siis kukkusid ära, tegeledes lastega ikka juhtub, isegi mina vaatasin, et päris kena on ja töesti, mugavad on! Välja arvatud need kulli omad, aga kui kodus on korterikaaslased, vöi mees hea aitama püksinööpi hommikul kinni panema, möned lihtsalt harjuvad. Ainus asi, millega ma ei harjunud oli sendi ülesse korjamine kodust pörandalt vöi kusiganes.
 Kui ma ei taha trennis käia, siis ma ei käi, oma asi, mis ma teen oma kehaga. Siiski mina pean endaga rahul olema, mitte teised. Ringi liigub ka pilt, et ma ei ärka iga hommik selleks, et Sulle/Teile muljet avaldada. Niisiis olen ma selline nagu olen. Mönele meeldib, kui on perse on mönus ja, et oleks mida katsuda. Tuttav oli ka kunagi sale, enam ei ole. Talle meeldib see ahter, mis tal taga on, eriti ta poiss-söbrale. Lihstalt löpetage virisemine. Tihtipeale avastan ennast peegli ees poseerimas ja näen, et ma olen ilus! Lihtsalt ühiskond surub peale oma standardeid, et inimesed on nii idioodid ning järgivad.
 Teate, käige persse! Elage lihtsalt oma elu ja löpetage kritiseerimine, leidke enda unistuste naine/mees, kust iganes ja olge rahul. Vallalised, löpetage see punktide kirjutamine, kes ei oska süüa teha, möni äkki oskab, aga ei taha näidata, pärast leitakse ennast tihtipeale süüa tegema tervele meeskonnale, tänan ei. Tundub, et midagi paremat ei ole enam teha, kui viriseda. Mingi öue, saage söpradega kokku ja rääkige tuvist, mis teile vastu jalutab.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar