pühapäev, 5. aprill 2015

Olksentolksen.

Viin ennast ka siis asjade käiguga kurssis. Ühesönaga, midagi ei toimu tegelikult mu elus, kohv on jälle osa mu armsast hommikurutiinis, trennis olen ka jooksvalt käinud, kaal on enam-vähem sama, märkimisväärselt see töusnud pole ja langenud ka mitte. Eile söin küünetehniku juures komme ja need oli päris head. Endiselt pean korterist lahkuma, kass tuleb kaasa, ilmad on soojemad, kütma enam ei pea nii väga. Finally see talv on läbi, nii et fingers crossed, et rohkem seda külma ei tule, Olen soetanud kaksikutekäru, et allamäge saaksin ka peale hüpata lapsega, et kiiremini koju saab. Lapsi hoian endiselt. Tööd on väheks jäänud, nad on vist mu blogi lugenud. Ei kahetse ühtegi söna endiselt. Taksojuht näitas mulle fakki, kui ületasin ettenähtud kohal teed, päris tropid ikka möned. Ja siis autod jäävad foori taha seisma, ülekäigu raja peal, a kus kohas ma peaksin siis teed ületama, üle ristmikku? Tropid jällegi, nömedad autojuhid. Raudselt, kui ma saan load, siis möni kord läheb üle, aga need tundusid juba professionaalsed olevat.

(mustand)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar