pühapäev, 5. aprill 2015

Elupönevusmiljon.

Sittagi toimu ei mu blogis, ega mu elus. Lihtsalt sittagi. 
Käisin täna jalutamas mingi kaks tundi, terve nädalavahetuse eest, päris külm, reied tahtsid eemalduda minust ja ees koju ära minna. Jöudsime siiski koos. Kuu lemmikpood on Prisma, aga tihedalt selle järel Maxima, sain 1,59 euro eest mingi kukeseene jama,m mida noormees hakkab kohe sisse ögardama koos praekartulitega, mämm-mämm. Eile tegime home-made home-style kananagitsaid, mönus! Vaatasime ka filmi ja snäkiks tegin veel neid, ehk tervislikum variant kogu selle sitale, mis on terve see kuu sisse aetud. Järgmisest nädalast ehk trennilainele ja punnitan musklit korralikult.  
Kamandasin ka noormehe trenni, tuli tagasi, oli heameel. Lubasin talle toidu soojas hoida, aga panin lihtsalt gaasipliidi peale. Minu loogika järgi toas on ju soe, siis peaks toit ka mingil määral soe püsima. Ma söön kogu aeg jahtunud toitu, lasen  tal ka seda nautida. Hea, et ma üldse süüa tegin.

(mustand eelmisest aastast, olen jube hea blogija ikka)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar