pühapäev, 5. aprill 2015

ei ole bisnessis.

rest in peace.
Joon kohvi ja veeran järjekordse päeva mööda, et saaksin homsega sama teha. Töusud ja möönad, virmalised. Feisbüüük kubises nende piltidest , olen isegi näinud neid, aasta mingi 2009 äkki,  AA rannas väisasin parajasti kristlike laagrit, ja siis õhel öhtul mängis Taavet kitarri ja Tiina laulis. Hahaa, köige naljakam oli see, et trippisin Pildiga mööda Peipsi äärt ringi. Hääletasime, külastasime mu isa ja nad jöid viina. Spielgapesa, mu uued plätud läksid katki, vöin isegi pildi lisada neist. OI näe! Seal nad ongi. Pildilt vöib ka tuvastada, et ma pole lampjalg, ja et mu jalaad vöivad kohati rasked olla. Köht on liiga täis, et siis miskit juurde kirjutada. Käige Maximas, suht soodne teine, Vahekäigud on väiksed ja kaupa lisatakse suht kaootiliselt, a ajab asja ära. Mingi kahtlane kraam on ka aeg-ajalt, kuid elan üle.
Heh, mis meelde tuli. Viimati käisin teatris mingi pöhikoolis, kus pilet maksis 55 krooni, nüüd on number sama jäänud, a valuuta vähe teine. Kultuursus maksab ikka jöle palju. Vahemärkusena teeks, et ma ei virise ega vingu. Keeld peal 4ks aastaks.
Avastasin ka  punni oma näolt, pigistasin seda tsip, a ta jäi ikka alles, nbüüdse seisuga 5.04 on see kadunud ja mul on väga kena näolapp.

See mingi mustand sada aastat tagasi kirjutatud. Rohkem ma edasi ei kirjuta seda, möttelöng on kadnud, Vähemalt viisakas jutt :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar