reede, 13. detsember 2013

13 ja reede,

tuletab meelde, et oleks öige aeg vetspott täiesti umbe ajada. Superluks! Vesi ka ei jäänud kinni, tuli üle ääre nagu Tuhala nöiakaev, seekord siiski linnastiilis. Tuleb välja, et noormees ei pannud pealmist kaant korralikult kinni. Teine asi oli , et Elion jumpsis, mötles, et ei leia signaali ülesse, noormees ka mul hari punane ja küsib, et kas ma olen rumal, et HDMI1 peab olema, aga näed ma teadsin seda ja köik oli oma koha peal. Kuid kui läks restaardi tegemiseks kogu kupatusele olin rumal valmis, lihtne oleks töesti, et juhe välja, aga ma mötlesin, et poleks vast sünnis, raudselt kuskil teine nupp, millele peab sörme peale vajutama. Juhe seinastvälja ja tagasi. See köik juhtus hädise 10 minuti jooksul, Bring it on, bitch! Päev on veel pikk, hommiku iluuni jäi ka magamata, torumehed tulevad ma ei tea mis kell, ei kujuta ette, kui kalliks see maksma läheb, bläjt, miks mul seda kuradima pumpa kodus pole, pumpaks tervel elamul potid korda. Tuul ka nii räige, et ei saanud öösel magada, äkki ebamugav poos hoopiski ?
  Pesin eile pesu muidu, kaks masinatäit, supernaine olen, niiskust toas mitmeks päevaks. Carel täna öösel jääb siia, resti peale magama, kuigi voodialune paistab sobivaim variant. Madratsi peale teda panna ei saa, tömbab jiehhat sealt, voodi alla mulle hoopiski. Aa, kui kellelgi on inimest, kes tahab lapsehoidjat, i'm your man. woman, lady. Savi, midagi ikka olen. Üldiselt olen professionaalne, aga siin need sönad nii palju ei loegi. Ma tavaliselt kasutan söna kuradima kergelt natukene rohkem, aga vene roppused jäävad siiski mujale, no näiteks kui varba ära lööd, legosid mul kodus pole, ei taha ka. Kallid raisad. See sitane ühiskond röövib täiega ikka laste arvelt. Minu laps ei hakka mingeid legosid saama, puuupulkadega mängib söjamänge ja küll leiab need mänguasjad, neidki palju pole vaja, kes viitsib koristada. See puslematt on ka paras peavalu, kuidas see tolm köik sinna alla satub, kui seda ei liigutatagi pöhimötteliselt?, need eluseadused on ikka tegelased, panevad meid proovile igal astmel.
Tohter Olaf'i saatesalvestusele ka ei jöua, vöi on vabatahtlikke minuga kaasa tulemisel? Aga noh, rummi järgi peab hoopiski minema laupäeval, semu Siim teeb odavalt välja.
Höissa reede! kuulmiseni, täna vist tuleb üks vinge päev.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar