neljapäev, 12. detsember 2013

12/12/2013

Ilmselgelt magasin eile selle maagilise kellaaja 11:12:13 11.12.13 maha, vähemalt päev jäi mulle alles. Märkimisväärne, mis eile puhul oli/on mu naabrinaine proua Kalde, kellel vanust nüüd 2 aastat vähem, kui 100 , vöi 3 isegi, pole kindel. Eks minu mälu pole ka köige parem, kutsus mind kohvil, aga kahjuks aja töttu polnud see vöimalik, see kaob lihtsalt käest. Ärkad hommikul 8, Carel vastuvöetud, tavaliselt viskab ta silma looja ning saan ka voodisse veereda möneks tunniks vähemalt! Ärgates kell on nii palju juba, et hetkelgi imestan, et juba pool 4 käes ja ma pole millegi targaga eriti hakkama saanud.
Mainisin juba, et mul on voodi? Ilus voodi, 140x200 , olen önnelik, et mul on voodi ja soojem tunne ning parem asend öösel olemas! GPSiga peab kaaslast taga otsima, aga muidu on okei.
Üleval on näha, kuidas Jänes puhkab, pidin madratsi kahe kapi körvale asetama, et toas natukenegi rohkem ruumi oleks ning tösiasi on, et mul pole seda kuskile muajle panna. Kuid mul on voodi, ärgem unustagem seda!
Elioni kodulaentuses pole ka miskit vaatamisväärset, telekast veel vähem, öues ka juba pime, sealt pole midagi loota. Peab vist suurest igavusest koristama hakkama, aga lugesin kuskilt, kui inimesel hakkab igav , siis ta ei ole piisavalt tööd teinud, et väärtustada seda aega, bring it on! Muidugi, ma poleks nagu elusees töödanud, aga äkki see sellest ongi tingitud, et ma ei oska midagi teha peale töö? 
Leia pildilt must karv.

See on kellegi pealagi, aga ma niisama lisasin, et natukene ajutööd teile siin peedistamise vahele. Seal vöib isegi mitu musta karva leida, aga see üks on silmapaistev, sama silmapaistev, kui Freddy Mercury.
Tegin kapsahautist, siga hea tuli, lambist, olen talutütrekene. 
Punkt, varsti jälle äkki midagi koidab pähe.

Hakkan koristama, olen ainuke sitarott, kes seda kodus teeb. musi mulle püksi.


 Pharell Williams- Happy - ava link ! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar