neljapäev, 24. september 2015

jah.

Oleks vist viimane aeg ka mingi normaalne postitus kirjutada. Minu viga on vist see, et mu elus pole piisavalt pönevust, millest kirjutada. Lugedes teiste blogisi, siis elu käib. Kes reisib kuskil Ameerikas, ja enamus mu tuttavaid loevad beebiblogisi, kus kiidetakse kui ilus ja tore on rase olla. Mehed nii toetavad ja taluvad köige suhtes, mida üks hormoonide möju all naine ette söödab. Olgem ausad, see köik on isegi päris armas. Mingi  heldimushetk mul peal vist, vahel vöib. Ma suhteliselt nullromantik ja igasugused lilled ja ninnunännutamine mulle ei sobi, go hard or go home ütleks selle peale. Uskumatu, aga jah, mulle sellised asjad ei istu. noormees vahel ikka toob lilli mulle ja ma ehk ei hinda seda nii väga, aga hetkel möelda on see töesti armas, et too hetk ta astus sinna lillepoodi, et MULLE heameelt teha, ainus mis tema sellest saab on mu naeratus, mis on tasuta. (mulle meeldivad päris kalllid lilled, need ei ole roosid), olen selline, et ma vahel unustan nad isegi lillevaasi panna vöi unustan komplimendi teha, kui ilusad need lilled on, rumal minust ehk natukene, aga ma lihtsalt ei näita enda tundeid nii väga välja, romantilisi vähemalt. Mis teha, peab ise endale lilli hakkama ostma alguseks, nood unustaks ka kuskile bussijaama raudselt. 
Mötlesin veel, et öde hakkas blogi pidama selle leiab : SIIT! , ta kirjutab paremini kui mina ja seal on rohkem sisu ja teksti. Kirjutab ta enda pärast, ma lihtsalt vingumiseks. Viimane kord, kui üritasin miskit positada, siis tahtsin pildi panna ja siis kogu tekst lihtsalt kustus ära, arvuti oleksin äärepealt pooleks löönud. Olin niii ilusa ja pika postituse saanud, aga vöta näpust. 
Uskumatu on ka see, et saan varsti veerandsaja aastaseks! VEEERANDSADA, ütleme nii, et see köige suurem vanus, mis siiamaani olen olnud. höhö,  nii naljakas eksole :D 
Asjade käik on ka nii läinud, et Peltšik pole mu naaber enam, elab kuskil Akadeemia teel, mis on absoluutne maailmalöpp mu jaoks. Sellegi poolest elab ta poole kohaga me juures, ei saagi lahti temast kunagi. Lähme ka Rootsi kruiisile, boopbopp, Tegime romanssi koos semudega ja pool 3 olime kodus juba, ja see oli ime, et nii vara, kolmekesi tulime, vanalinna tänavatelt. Üks klaas taskus, peab klaase siia korterisse ka koguma, 
See aeg, kui olen seda postitust kirjutanud siis kohv on külmaks läinud, lähengi kööki uue järgi. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar