teisipäev, 16. juuni 2015

Blääblääää

Eestis on nii halb, need pagulased tulevad, lastetoetus töusis 5 eurot, palun nokime selle kallal, mida saab selle lisa eest osta, midagi erilist. Lugesin ühte artiklit, ühesönaga keegi ei tohiks lapsi saada, ematoetused ära kaotada ja lapse sündides kohe tööle, savi kuhu need lapsed panna, siis raudselt jäävad joodikute lapsi vähemaks ja narkomaanide ja igasuguste teistel, kellel ei tohiks neid olla. Tundub, et köik arvavad, et lapsed on mingi tuluallikas, lollus. Muidugi oleks vist parem rsedaks jääda ja aborti teha? Usun, et siis oleks jälle probleem, Teada on ka asi, et kondoomid ja rasedusvastased vahendid kogu aeg ei toimi, aga JAAAA eesti rahval on ka lahendus sellele- sundsteriliseerimine. JEP! See lahendab ka köik mured, sis eestlased sureksid köik välja. Päris vähesed tahavad viimasel ajal lapsi, ei tee neid maha. Mitte Eesti kogu süsteem ei ole minu meelest halb vaid terve maailm on suht allakäinud. Ma ei tea, loodan, et varsti tulevad tulnukad ja see maailmalöpp, siis saab köik uuesti alguse, aga noh, kes garanteerib, et järgmine tsivilisatsioon on targem, kui praegune? Ehk olen ka imelik, aga milleks vinguda kogu aeg, keegi ei saa kellegi teise elu elada ja seda paremaks muuta. Ainult inimene ise. blääbläää, ära loe seda teksti, see on ka jama. Olen halb, et mingit korralikku seisukohta ei suuda vötta ja halb , et üldse miskit suudan möelda, blääbläää. Vingumine hakkab vist mullegi löpuks möjuma. 
Olen nöus, et see postitus oli ajaraisk. Järgmine kord proovin midagi paremat kirjutada. 

piuduap.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar