teisipäev, 25. märts 2014

Blaadihell.

Niisiis, nagu kölab algus lause Singer-Vingeri laulja poolt. Avastasin enda jaoks trenni jällegi. Ehk siis käisin eelmine nädal neljapäeval BodyPump'i tegemas, suht fantastiline trenn! Peale 15 minutit olid mu lihased suht läbi, kuid siiski tegin terve trenni vapralt kaasa ning kaotatud kilokalorid said öhtuse veiniga maatasa tehtud. Siiski trenni löppedes olid mu jalalihased kövasti üle keskmise läbi. See järel lootsin keerdtrepist alla minnes, et ma sealt murumunana ei löpetaks ja garderoobi veereks. Garderoobi jöudes avastasin öudusega, et olin oma kapinumbri suure kiiruga riideid vahetades ära unustanud. Käisin ringi peata kanana, piiksutasin oma käepaela , tulemusi ei olnud, administraator ei osanud mind aidata, löpuks aitas mind tore neiu, kes ütles, et nurga taga on üks köiketeadev masin, kapp 205. Polnud aimugi, et sinna jätsin enda asjad. Kordan veel, jalad olid läbi, helistasin noormehele. Nii armas temast, et ta tuli mulle järgi. Kuid asi alles läks hulluks, ei suutnud ennast 3 päeva korralikult liigutada, 4päev oli talutav ning 5ndal päeval proosivin BodyCombatit. Ei istunud mulle kahjuks, kuigi olin kickboxiga kunagi tegelenud. Treener oli täiega sees selles trennis ja ma ei saanud mitte sittagi aru liigutustest. Tundub, et olen aeglase taibuga. Paar hüpet ja natukene seda vehkimist annavad siiski tunda, et tegin midagi. Nelega jöusaalid olles tegime cardiot natukene, 15 mintsa. Peale seda venitasime ennast naerdes ja ajuvabasid liigutusi tehes. Plankingut ka ei teinud, laiskurid. Trenn sai jällegi kompenseeritud kröpsude ja veiniga. Jube loom olen ikka!
Köige vägevam on see siiski, et Nele kolis mu körvale ja naispool on kodus peaaaegu et domineerimas. Varsti tuleb naistekas neidudega! Bowlingusse ja siis tsillbill kuskil mujal, plaanis Sossi klubisse minna , ajan iseennast ka naerma. Hetkel uus pisipönne pole hoida, vahel käib Carel minu juures, muidu triigin pesu ja jalutan nagu kodutu terve päev väljas. Palju önne ka Gerdale, kes sai teooriaeksami tehtud, varsti saab temast lubadega neiu ning tankimisöpetus vöib alata. Elu tavaline, midagi uut pole. Ehk teen teile siis update'i oma trennist, kui eluga pääsen.
Fatso is back on track! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar