neljapäev, 9. jaanuar 2014

ÖöööBöö

Sain voodisse üsna viisakal ajal ehk siis pool 2, aga see kuradima une-mati, kes ennist oli mul kallal otsustas vist loobuda ja kellegi teise juurde minna. Voodis ühelt poolt teisele veeredes ja siis möeldes igasuguseid huvitavaid asju. Tulin ka selle peale, et kinos vöiks olla kaheistmelised toolid, et paarikesed saaksid ennast mönusamalt nautida koledate stseenide ajal, musitamine keelatud. Ühe korra vist üks paarike ei näinudki filmi, kuna olid mokka pidi koos teineteisega. Ja üksikud, kes on , neil on eraldi istekohad eespool, vöi kui on soovi sisi vöivad kellegagi tooli jagada, äkki seal miskit puhkeb, arvestades, et Valentinipäev läheneb meeletu kiirusega. Kindlasti oli mul veel ägedamaid mötteid, kuid köiki ka avaldada ei saa, muidu tehaksegi ära.
  Nüüdseks juba mingi keskeltläbi terve igavik seda kuradima kodukino süsteemi üritanud mu telekaga sugutada, aga mitte kuskilt pole edusamme, DVD ja raadio töötavad perfektselt, aga kui tavalist telekat tahaks vaadata, siis pean ise suuga bassi ja igasuguseid helisi juurde meisterdama. Türr küll, oleks ma üleni karvane, siis need oleksid hallid ja kukuksid ükshaaval alla, niimoodi lenneldes. kergelt ja ilma mureta. Tundub, et sain ainukese süsteemi, mis mängib ainult DVD ja mingit sitta raadiost, ma vaatan telekast ka sitta, aga olen rahul sellega. Tegelikult eelmise lausega tahtsin seda öelda, et ainuke värd siin majas on nüüdseks see süsteem, mis on täielik KAOS! Viin tagasi, savi, maksis vähe, teinekord peaks mulle peale maksma, et ma sellist sitta üle ukseläve lasin.
  Leiny beebsut käisin ka vaatamas, päris nunts teine, pilti ei teinud. Mingi söömaorgia oli meeletu ja siis teksad ei läinud eest kinni. Päris seks vaatepilt igal juhul. Leinu otsustas ka Silan'iga lapsi pesta , minu pluus sai sellega kokku, pluss oli see, et löhnasime hästi, raskelt hästi. Mingi röve rasvane tunne oli küll, aga löhnasime hästi, seda ei tohi unustada.
Jänes on elus.

ah, lähen magama, homme tegus päev teleka ees.
musimullepüksi, ükskakskolm. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar